sc Heerenveen meldt op hun website dat de club en Ausnutria blijven aan elkaar verbonden. Het bedrijf, dat de afgelopen vier seizoenen trotse hoofdsponsor was van de Friese club, richt zich vanaf het huidige seizoen vooral op de jongere doelgroep. Zo blijft Ausnutria kidsclubpartner en naamgever van het Familievak in het Abe Lenstra stadion.
"sc Heerenveen is een club met een grote maatschappelijke betrokkenheid, en dat sluit perfect aan bij onze eigen waarden", vertelt Executive Director Bart van der Meer van Ausnutria. Hij is blij dat de partijen aan elkaar verbonden zijn gebleven na de intensieve samenwerking van de afgelopen jaren. "Wij hebben aandachtig gekeken of we de samenwerking konden voortzetten. Dat is gelukt door als co-sponsor door te gaan, waarbij we ons richten op de jonge sc Heerenveenfans. Dat staat het dichtst bij ons bedrijf."
Ook Martin Koopman, commercieel manager van sc Heerenveen, is blij dat de samenwerking in aangepaste vorm is doorgezet. "We hebben elkaar de afgelopen jaren enorm versterkt, dus het is mooi dat we daar op deze manier een passend vervolg aan kunnen geven."